019. Wyniki

Nim przejdę do wyników, chcę poinformować, że choć pisanie przebiegu zawodów było dla mnie całkiem fajną zabawą, to okazało się na tyle pracochłonne, że opisałam tylko klasę L oraz P - wybaczcie, jeśli uznacie to za niesprawiedliwe, ale nie chciałam, byście czekały. Przepraszam, jeśli w opisie były jakieś błędy, byłam jednak tylko na kilku pojedynczych zawodach jeździeckich... i to jako widz, także moje doświadczenie nie jest zbyt duże. Niemniej, mam nadzieję, że będziecie zadowolone. A teraz zapraszam do wyników:

Klasa L:
I miejsce - Alex Harrison na koniu *Navaros (2 566h, puchar)
II miejsce - Esmeralda na koniu *My Rugged Destiny (1 539h)
III miejsce - Akram Zouhair na koniu Senbonzakura (1 026h)

Klasa P:
I miejsce - Zafira Naharis na koniu Selket Halimaa  (2 566h, puchar)
II miejsce - Xavier Nevarez na koniu Imperial Magnum  (1 539h)
III miejsce - Marien van Achterberg na koniu Yateem Al Shabat  (1 026h)

Klasa N:
I miejsce - Ann Johnson na koniu *Avenge (2 566h, puchar)
II miejsce - Xavier Nevarez na koniu Imperial Magnum  (1 539h)
III miejsce - Antek na koniu *Zutto Unmei  (1 026h)


PRZEBIEG ZAWODÓW

2 komentarze:

  1. Dzięki za wyniki! :) Opis też wyszedł super. A tak na przyszłość - Essaid to męskie imię :D

    OdpowiedzUsuń